Enterprise Architect dla projektantów i programistów
Hotel Partner, Warszawa
26 - 27 lipca 2016
Koszt uczestnistwa: Koszt uczestnistwa: - /osoba, obejmuje warszaty, nocleg, pełne wyżywienie oraz materiały szkoleniowe.
Celem szkolenia jest:
Przygotowanie uczestników do pracy w roli architekta oprogramowania, projektanta lub programisty, wykorzystującego na co dzień narzędzie Enterprise Architect
Zaprezentowanie notacji UML 2.x na przykładzie rzeczywistego projektu informatycznego
Czas trwania: 3 dni
Poziom: zaawansowany
Rodzaj szkolenia: narzędziowe
Materiały szkoleniowe: polskie
Przeznaczone dla: Architektów oprogramowania, Projektantów i programistów
Wymagania wstępne: Podstawowa znajomość UML, Znajomość zagadnień związanych z wytwarzaniem oprogramowania
Korzyści dla uczestników:
Po zakończeniu szkolenia uczestnik powinien umieć:
Omówić podstawowe koncepcje związane z repozytoriami i modelami
Sprawnie posługiwać się interfejsem narzędzia Enterprise Architect, w tym wyszukiwać informacje w modelach oraz analizować elementy modelu oraz ustanowione pomiędzy nimi relacje
Wykorzystać narzędzie Enterprise Architect i notację UML do zamodelowania różnorakich aspektów systemu informatycznego (architektury, struktury, zachowania, aspektów czasowych, stanów itp.)
Wymieniać modele i dane referencyjne pomiędzy repozytoriami
Pracować zespołowo nad modelami w repozytoriach narzędzia Enterprise Architect
Wersjonować modele za pomocą zewnętrznych systemów kontroli wersji
Przygotować dokumentację modelu za pomocą mechanizmów raportowania dostępnych w narzędziu
Stosować wbudowane i własne transformacje modelu oraz generatory kodu
Omówić mechanizmy umożliwiające rozszerzanie notacji oraz funkcjonalności narzędzia
Zagadnienia poruszane na szkoleniu:
Wprowadzenie do modelowania wizualnego
Zarządzanie repozytoriami i modelami w narzędziu Enterprise Architect
Notacja UML 2.x w praktyce projektanta i programisty